COPY GENERAL DLA FIRM

Test naszych możliwości

Jakiś czas temu na zaproszenie jednego z naszych partnerów odwiedziliśmy targi we Wrocławiu, poznaliśmy tam wiele interesujących osób. Niektórym zaprezentowaliśmy nasze możliwości oraz ofertę, co najmniej jedną z tych osób udało nam się przekonać do jej sprawdzenia.

Klient testuje nasze możliwości

Jeden z klientów, który do tej pory nie był w 100% zadowolony z usług swojego podwykonawcy postanowił przetestować naszą prawdomówność, nie był też pewny jak będzie wyglądać współpraca z firmą oddaloną od niego o ponad 350 km.  Dlatego też złożył nieduże zamówienie na druk materiałów szkoleniowych.

Jak przebiegła współpraca

Po otrzymaniu plików od klienta nasz handlowiec przejrzał je, sprawdził podstawowe rzeczy konieczne do wydruku materiałów, dowiedział się jak będą one wykorzystywane  i zasugerował najlepsze rozwiązanie do prezentacji materiałów. Takie jak rodzaj oprawy oraz dodatkowe formy uszlachetnienia okładki takie jak: foliowanie oraz druk dodatkowym  kolorem.

Po ustaleniu specyfikacji praca trafiła do naszego działu DTP, który ponownie sprawdził plik i przygotował materiały do wydruku. Taki plik trafił do naszego klienta do akceptacji. Po akceptacji został nam już tylko wydruk, oprawienie oraz zapakowanie materiałów do wysyłki. Następnego dnia przesyłka trafiła już do klienta, a cała realizacja zamówienia trwała mniej niż 48h.

Co o nas powiedział

Klient był pod wrażeniem, jak sam powiedział jeszcze nigdy nie otrzymał tak jakościowych materiałów na dodatek w tak krótkim czasie, w przystępnej cenie – a dla nas jest to standardowa realizacja.

Oprócz tego był wyjątkowo zadowolony ze współpracy z  naszym działem handlowym – miał z kim rozmawiać, wiedzieli oni co mogą zrobić, potrafili odpowiedzieć na każde zapytanie związane w realizacją zamówienia i byli słowni.

Co o nas mówią nasi klienci?

Studium przypadku

Złóż zamówienie lub zostaw nam swoje dane kontaktowe
 

 

>
Oferujemy indywidualne ceny i rabaty ilościowe.
>
Nasz dział obsługi klienta działa całą dobę.
>
Kompleksowa obsługa od projektu aż po montaż.
>
Gwarantujemy wysoką jakość druku oraz materiałów.
Szybki kontakt:

> b2b@copygeneral.pl

> 22 628 62 52

Odpowiadamy w ciągu 2h w godzinach 7.00 - 19.00, po godzinie 19.00 do godziny 9.00 następnego dnia.

Za pomocą formularza można przesłać maksymalnie 3 załączniki. W przypadku posiadania większej ilości załączników prosimy o kontakt e-mailowy b2b@copygeneral.pl lub skorzystać z aplikacji Wetransfer.

© 2024 Copy General, Wszelkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności

Cookies